.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتقاد عضو شوراي شهر رشت از عدم اجراي پروژه‌هاي عمراني

عضو شوراي اسلامي شهر رشت از عدم اجراي‌ پروژه‌هاي عمراني در اين شهر انتقاد كرد.

غلامرضا خاكسار در جلسه شوراي اسلامي شهر رشت گفت: با توجه به اينكه 44 درصد جمعيت استان در رشت ساكن هستند ولي در هفته دولت امسال هيچ پروژه‌اي در اين شهر افتتاح نشد.
وي افزود: در همه شهرها طي هفته دولت پروژه‌اي را به بهره‌برداري رساندند ولي در رشت هيچ پروژه‌اي مورد بهره‌برداري قرار نگرفت آيا اين شهر هيچ پروژه‌اي براي افتتاح نداشته است؟
خاكسار با اشاره به فعاليت شركت آب و فاضلاب در شهر رشت اظهار داشت: مدتي است كه پيمانكاران اين شركت در برخي از سه راهي‌هاي شهر بدون اينكه كاري انجام دهند آن را به امان خدا رها مي‌كنند به طوري كه آب گرفتگي در شهر كاملا مشخص است.
وي همچنين خواستار ادامه روند پياده‌روسازي در شهر شد.
در ادامه اين جلسه، عضو ديگر شوراي اسلامي شهر رشت بر ضرورت تسريع در ساخت پل جانبازان تاكيد كرد.
هادي رمضاني گفت: بايد به اينگونه پروژه‌ها توجه داشته باشيم و تلاش كنيم كه پروژه‌هاي آينده زودتر از موعد مقرر اجرايي شوند تا مردم نسبت به عملكرد شهرداري بدبين نشوند.
اين عضو شوراي اسلامي شهر رشت از عدم نصب سرعت‌گير در نقاط پرحادثه شهر انتقاد كرد و اذعان داشت: متاسفانه در نصب سرعت‌گير هيچ اقدام موثري انجام نمي‌شود.
محمود فريدوني شهردار رشت هم در اين جلسه گفت: 60 نقطه بحراني در ارتباط با گرفتگي آب و فاضلاب سنتي در شهر شناسايي شده و از روز شنبه آينده وارد اجرا در برطرف كردن آنها مي‌شويم.
در اين جلسه مقرر شد بحث پياده‌روسازي پيگيري شود و بودجه‌اي نيز براي ستاد ديه در نظر گرفته شد و موضوع آب و فاضلاب شهري نيز مورد بحث قرار گرفت.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.259 seconds.